UPPDATERING FRÅN SVININFLUENSAN

Så nu har det går ca 5 dagar sen min babe insjuknade i svininfluensan, beaconsjukan, grissjukan, svinisen, ja kärt barn har många namn... vad kallar du den för??

läget är just nu stabilt. hon börjar må bättre! men hon har legat deckad ett bra tag med feber, spya, ont i kroppen och alla andra roliga tillbehör som hör till... jag är än så länge frisk :O jag tror jag är en av dom lyckligt lottade som inte drabbas av inluensor eller vinterspyor. ganska najs... om några dagar vet jag om jag klarar mig iaf... tydligen ska inkubationstiden va 1-7 dagar så det är bara vänta. sen kan jag lämna min kropp till vetenskapen som kan få rycka och slita i min kropp för att hitta botemedel mot lite av varje :P

för övrigt så har vi inte hånglat vääääääldigt många dagar! jag vill hångla! och inte bara jag!

Min babe har alltså inte varit utanför dörren sen i torsdags kl 12! hon har bott i soffan under ett rosa täcke med soyhinken och toapapper inom räckhåll... snart en vecka utan att gå ut, inte undra på att hon har börjat prata för sig själv :P 

annars då? Livet i förorten knallar på som det ska göra tror jag.... vi skulle ju haft inflyttningsparty i fredags men det fick vi ju ställa in för att slippa smitta alla vänner...

jag har lyckats ta fram dom flesta bilderna från min kraschade hårddisk med ett program som jag läst om :D det är rätt najs faktiskt! har nästan fått tillbaka 25 tusen bilder! det är ju inte fyskam eller hur? jag grät ju typ blod när alla mina bilder försvann buhu, men nu är dom tillbaka, dock återstår arbetet med att lägga alla i olika mappar eftersom varenda jävla bild ligger huller om buller.,!

Ne nu ska jag ta hand om disken och sen ska jag fan krypa i säng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0