DET BOR EN GREK INOM MIG!

Hade ingen direkt bra start på fredagen, redan när jag skulle öppna kontoret så visade det sig att jag tappat nycklarna, jag suckade djupt och ringde vår datatekniker som skulle få komma och öppna, samtidigt kommer en säljare och säger att hon har hittat ett par nycklar utanför porten, tur som fan! det är dyrt att byta lås!

Väl inne väntar nästagrej, jag möts av ett diskberg i köket! jag har tjatat på säljarna, fått vredesutbrott mm mm. disken sköts några dagar sen går det åt helvete, Imorse tröttnade jag satan på detta och slängde ALLT som låg i diskhon, Det slängdes glas, bestick ja fan allt som låg där.

det va nästan lite vredesterapi att ha sönder allt :D bra skit! såklart började alla gnälla på att det inte va deras fel att det va odiskat! NE FÖR DET ÄR SÄKERT EN LITEN HUSTOMTE SOM KOMMER VARJE NATT OCH STÖKAR NER!

FLIPP!!!

äntligen fredag iaf :D ska bli skönt att iaf få EN ledig dag att vila upp sig på, jag har bott inne i stan dom senaste dagarna, vart lite najs att va i sina gamla hoods, men jag börjar faktiskt längta hem lite till babe där ute i föroroten!

over and out sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0