JAG HAR HAMNAT I ETT PARARELLT UNIVERSUM, ...

JAG HAR HAMNAT I ETT PARARELLT UNIVERSUM, jag har suttit instängd på kontoret hela dagen, när man sitter instängd framför en dator vet man inte riktigt hur världen utanför ser ut, har bara vart ute på gården och rökt, nu när jag klev utanför porten för första gången idag så va det som att kliva ut i en annan värld, folk som springer omkring till höger och vänster, dom dricker öl, tjoar och tjimmar och njuter av fredagen, rätt kul faktiskt! just nu sitter jag på tuben på g hem till föroten, babe e hemma nu, trött som ett ägg tydligen, funderar på att grilla lite och bara chilla med nån skön film, känns vettigt tror jag, resten av min bekantskapskrets verkar ha gått under jorden, undrar vart alla är???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0