MANNEN MED FISKEHATT OCH HAGELBÖSSA VA OM...

MANNEN MED FISKEHATT OCH HAGELBÖSSA VA OMRINGAD AV POLISER, låter det som en bra början på en bok kanske? när jag kom till sätra ser jag hur två snutar kommer rusandes, jag undrar såklart vad som händer, när jag kommer ut fråm centrum ser jag civilsnutar och vanliga snutar stå runt en herre i fiskehatt, yvigt skägg och solklart påverkad, ena snuten håller en hagelbrakare i sin hand samtidigt som två civilare visiterar mannen med fiskehatten, hade jag haft ett bättre objektiv på kameran hade jag plåtat, ni får måla eran egna bild, nu sitter jag hemma i soffan och ska chilla en stund, till vänster om mig ligger min stackars babe som är svinsjuk! får ta hand om henne ikväll:-) kvällens plan lutar åt fixa lägenheten, ser ut som ett bomdnedslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0