När Hjärtat stannar!

Så nu har jag fått hjärtsnörp två gånger på 24 timmar! och allt är Anja persons fel! Igår kväll satt vi och glodde på störtloppet, mitt huvudet malde nåt om att hon säkerligen skulle köra ur eller krascha våldsamt och få men för livet eller helt enkelt DÖ! Hjärtat slog i 280 när hon drog iväg!

När hon i sista hoppet kom för långt ut stannade mitt hjärta och jag höll andan, säkerligen höll ca 1 miljon svenskar andan samtidigt som hon flög och dundrade i backen med en jädra smäll!


ett långt skrik ett långt aj aj aj hördes från min soffkant

Idag va det dags för hjärtsnörp nr 2! skulle hon ställa upp ? skulle hon klara sig? skulle hon ta medalj!?

första rundan va läskig! andra rundan ville jag bita av mig naglarna av spänning, Millan " två åkare kvar båda kör ur"
pulsen ökar till självdöd! en åkare kvar! Den bästa? snurr snurr swish swish åk åk URSPÅRNING! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Anja person borde har bragdguld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0