ATTACKERAD AV?

Igår när jag knallade runt inne i stan blåste edt plötsligt till en stark vind! "plask" sa det i ansiktet, jag fäktade som en tok för att få bort den blöta, kalla och äckliga ICA kassen som behagat flyga rakt in i mitt ansikte! det va inte trevligt nånstans!

Nu är det fan sinnesjukt jävla kallt! 16 minus har vi här i gamla stan just nu! jag självdör! I vanliga fall trallar jag omkring i en vanlig hederlig tröja, jacka, jeans och mössa under vintern, Imorse kände jag att skägget frös till is när jag va ute och rökte! inge snack om saken så idag vart det långfillingar för hela slanten och stora byllsiga vinterjackan! såg ut som en eskimå när jag klev in på kontoret :D

jag är helt galet trött just nu och vill helst bara sova men jag ska pilla i mig lite mer java och ta en cigg så man blir lite människa iaf igen!

Over and out sålänge


Kommentarer
Postat av: Bea

uppdatering tack=)

2010-01-22 @ 09:58:07
URL: http://www.metrobloggen.se/motmittmal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0