SKRIDSKOR ELLER SKIDOR?

yes vad ska man ha på sig på fötterna för att ta sig fram i stockholm i detta organiserade KAOS?! Det är ju hur mkt snö som helst!! Jag har med nöd och näppe överlevet denna vecka! först va det ganska " varmt" och sen frös det på så att man halkade runt som en pingvin, sen började det toksnöa och då vart det inte mkt bättre!

så frågan är om man ska införskaffa ett par gamla skidor och börja åka skidor till jobbet istället för underbara SL? fan åkte man skidor och grejer förr i tiden när man skulle nånstans kan man väl lika gärna göra det nu?



Är det bara jag eller dras konstiga människor till mig? Det är sällan som jag inte råka falla i klorna på nån mysko människa på tunnelbanan som vill snacka grekiska gudar eller annat konstigt?
Senast i förrgår åkte jag hem med tuben så hamnade jag rakt framför en lagom full herre som började prata om grekiska gudar, jag lyssnade intressant och hummade,

Men det är rätt kul endå med alla "orginal" som finns i tuben och runt stan , vi har den grekiska marathon löparen! skrikande jesustanten, " OS mannen , munsspelsmannen ,  mfl kommer du på nån?



Jaaaa nu är det bara 40 min kvar tills jag får gå hem från jobbet :D tydligen så vankas det pankakor hemma :D och det säger ju inte magen nej till!

kanske kläcker en bira sen ?

over and out så länge !






Kommentarer
Postat av: Sofia

nej du ska ha på dig sköna uggs :D

2010-01-29 @ 20:20:36
URL: http://metrobloggen.se/misspinktopz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0