HÄÄÄÄR KOMMER SKATTEÅTERBÄRINGEN!

Dagen börjar kl 09.03 då min kollega ringer och väcker mig med en hysterisk galen röst som bara kan tolkas som att vi minsan inte fått nån lön och att allt är kaos! kaos i min hjärna när jag är nyvaken! efter mkt om och men så löste sig allt tillslut, stackarn fick sitta och jaga telefon hela dagen!

Åkte in till stan några timmar innan jobbet för att hämta post i min gamla lya :D till min underbara lycka så hade delkarationen kommit :D hurra hurra för häääääär kommer skatteåterbäringen! får tillbaka 5.500 kr :D blir rätt hyffsade semesterpengar!

på g till jobbet så tog jag bussen! 2an brukar ta lagom med tid, idag va det inte en dag som alla andra! strax efter odenplan efter ett stopp så ska chaffisen köra iväg, till höger om bussen gasar en taxi iväg och svänger rakt in i bussen som såklart stannar med ett jävla ryck!

ord som " jäääävla idiot äckel taxi, stämm skiten ur honom, jävla ¤#¤"!#¤"¤!##!#!"#!", slå ner honom, hoppas han skadade sig ordentligtm ekade genom bussen taxin hade hakat fast i kofångaren på bussen såg rätt stiligt ut!"

va bara att knalla av och gå till nästa hållplats

På jobbet gick allt som på räls som vanligt! lite torsdagssegt bara men lungt och städat, efter jobbet så gled jag ner på KK för att träffa upp min vän maria för att prata ut med varandra om allt!

det gick jävligt bra, kändes jävligt bra och blir förhoppningsvis jävligt bra!

kort och gott en helt okej dag endå D:


bilden är inte tagen idag :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0