IDAG HAR JAG

Slagit lilltån i sängkanten det gjorde ont!

Varit på karolinska institutet och deras forskningsenhet och pratat med en forskare, jag har tittat på bröstcancer i elektronmicroskåp det va rätt fett!

jag har glott på förstringar av malaria, löss, kvalster samt massa andra microber, sjukt häftigt!

På tuben på G hem från jobbet så tror jag att jag blev avmålad! En tjej satt framför mig med block och penna och målade, vart 10e sekund tittade hon upp på mig och sen ner igen och skissade vidare

jag höll samma pose i 18 minuter för att va snäll :D om hon nu målade av mig kunde jag ju lika gärna sitta still :D
synd att jag aldrig kommer att få se mästerverket!

har återhämtat mig någorlunda från min förkylning! jag vågar iaf nysa nu! för några dagar sen så nyste jag och jävlar va blodet sprutade! nosblod utan dess like!

jag har hittat en prima pose i soffan! jag har fått grymt ont i ryggen! babe fick ryggskott förra veckan, verkar som att det är min tur nu!

imorgon ska jag träffa en av mina bästa vänner! vi har glidit ifrån varandra nåt enormt vilket jag inte gillar! så imorgon ska vi träffas och prata ut! känns nervöst men sjukt bra!

jahapp där har vi summeringen av veckan än så länge!

nu ska jag bege mig mot sängen!





fan det e sommar snart!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0