André VS Mike Tyson!

imorse fick jag ett väääääldigt skumt och udda samtal! Ett nummer som jag inte har ringde, antog att det va nån från jobbet, Men det va det inte.

samtalet

Jag " ja André"

andra sidan luren " ey mannen vem är du?

Jag " ja André heter jag"

andra sidan " Ey jag har hittat en telefon tänkte om du kände igen det här numret så jag kan lämna tillbaka den"

jag kände inte igen numret, MEN vart jävligt chockad över att nån hittat en mobil och sen ringer mig, ärlig snubbe!

Nu till Rubriken

Det känns som att jag har gått 7 ronder med Mike Tyson, hela min kropp är mörbulltad! jag har åkt på nån riktigt jobbig förkylning!!! började för några veckor sen med lätt hosta, snuva och lite feber, övergick till grym hosta! Nu har jag hostat så mkt att jag har sjuk träningsvärk i magen, om jag går ner några kilo lär jag nog ha ett sexpack därunder :D

Det har varit en sjuuuukt irriterande hosta!!! slem,ret hosta av den allra bästa typ! kommer helt oanonserat så det har vart lite läskigt faktiskt!

________________________________


hmmmm okej det är tosdag imorgon! då blir det grillparty för hela slanten! jag hoppas du kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0