IDAG KOM DEN ÄNTLIGEN!

Som jag har väntat! som jag har trånat! som jag har drömt! i snart 5 veckor har jag väntat som ett otåligt barn på julafton!

Inte bara jag har väntat, mina kollegor har väntat som vilda 3 åring på sockerkickar! Jag pratar om att vi äntligen har fått våran nya kaffemaskin till jobbet! För ca 6 veckor sen gav våran nuvarande maskin helt och hållet upp! den stendog, den vägrade göra mer kaffe! Jag förstår den, tänk dig själv att göra 150.000 kaffekoppar!

vi har bryggt kaffe i 6 veckor! det är en mardröm när man har en liten kaffebryggare för många som dricker kaffe!

jag är glad! nu väntar jag bara på att den ska bli instalerad sen återgår livet till det normala på jobbet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0