JAG VANDRAR OMKRING I STRINGTROSOR!

Nej jag befinner mig inte längst ner i tvättkorgen, nej jag va inte så stressad till jobbet idag att jag av misstag tog tjejens string på mig, nej det är snarare så att jag har alldeles för löst sittande kallingar som åker upp i röven så fort man sätter sig, nu är ju min fundering, är det verkligen så obekvämt med string som jag tror ?



Just nu sitter jag på jobbet och rullar tummarna! hade ett långt möte när jag kom in, tråkigt med möten men det va väl givande på sitt sätt tror jag!

Efter mötet så satte jag igång att rensa papper, jag begravde mig själv i tidernas största pappershög, trodde jag skulle bli fast nånstans i mitten, men jag kämpade på och såg ett slut på skiten! ibland hatar jag att jobba på kontor med allt jävla papper!


Fått en hel del gjort nu under kvällen! det är rätt najs!


Nu på lördag har tjejen tjejkväll hemma så då är jag utkickad åt helvete, undrar vad man ska hitta på? förslag motages !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0