VINKAR HEJ HEJ TILL MINA NYA LÄSARE

Tjenixen tjabba hallå på er allihopa! Sitter på kontoret och ugglar med en kopp kaffe och full mage. Jag är nöjd väldigt nöjd just nu! fredagschillar med lite lugna favrotier på jobbet det är grejer det!

Ser att det tillkommit lite nya härliga läsare, det kan väl inte ha och göra med en tråd på flashback?? ne det kan jag väl aldrig tro :P

Ja yes ja! okej det är fredag! ännu en vecka har gått, jag är alltså en vecka äldre, det är väl smällar man får ta ibland, Ikväll när jag kommer hem är det tydligen bara jag och katten, tjejen ska hem till en tjejkompis och glo på idol, vad ska man hitta på då? ska nog trycka ner mig i soffan med en redig köttbit och en iskall öl, sen en eller två ölkorvar med en iskall öl, låter prima fisken!

Imorgon är jag tydligen utslängd för det ska va tjejkväll hemma, vad ska man hitta på då? vem bjuder hem mig för en omgång FIFA 11??? jag är spelsugen, sjukt spelsugen!



Fan nu blev jag sådär eftermaten seg som man kan bli! skulle sitta fint med en soffa eller en säng som man kunde slänga sig på och vila en stund! får väl lägga mig på köksbordet i fikarummet en stund och titta på sprickorna i taket.

Vi höres om en stund : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0