Utan snus i 4 dagar försmäktar vi på denna ö

Aloha kära bloggläsare! Mår ni bra? lever ni? vad gör ni?

newsflash!!!!! Hör och häpna jag har slutat snusa! oväntat, helt otippat så tog jag min sista snus i fredags kl 17.00! Det va inte meningen egentligen att jag skulle sluta snusa, det bara blev så!


Det va när min mage kastat syra i flera dagar av mitt "sunda" levene som jag helt plötsligt tyckte att det va bra om magen fick vila från iaf snuset, ( kaffet skulle jag aldrig klara mig utan ) Min mage förtjänar att vila, även min stålmage kan tillslut lägga ner, jag klandrar den INTE! den har blivit matad med LITERVIS av kaffe varjedag i flera år, den har blivit matad med snus efter snus efter snus, den har blivit pepprad med chili! klart som fan den inte pallar trycket! det skulle inte jag heller göra om jag hade vart en mage.


skumt nog så har dessa 4 dagar inte vart några problem alls! i vanliga fall hade jag klättrat på väggarna, rivit loss små pappersbitar för att stoppa under läppen, köpt tonvis med tuggumin för att forma till snusliknande mintbomber att stoppa under läppen, ska jag va ärlig hade jag hellre slutat röka än att sluta snusa!


att sluta med båda två samtidigt är en mardröm utan dess like! mitt ex utmanade mig att sluta snusa och röka samtidigt samt börja med nakenyoga, nakenyogan sket jag i! jag slutade kort och tvärt både med cigg och snus! jag chockade kroppen totalt, första dygnet ville jag bara sova sova sova, jag låg i min loftsäng, stirrade på sprickorna i taket , tuggade pappersbitar tills käkarna värkte, jag sög på pennor jag gjorde allt, 14 dagar senare så föll jag , föll ner i nikotinhålet igen och där har jag stannat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0